Będą współpracować przy promocji lokalnej marki
Uczniowie klasy 1 i 2 technikum reklamy uczestniczyli w spotkaniu i warsztatach promujących lokalną markę, jaką są Zagórzańskie Dziedziny. Z inicjatywy koordynatorek działań, pracownic Urzędu Gminy i Urzędu Miasta Mszana Dolna.
Pani Magdaleny Polańskiej i pani Agnieszki Józefiak-Lewandowskiej, klasy reklamy zostaną włączone w promocję lokalnej marki. Zagórzańskie Dziedziny dedykowana jest miłośnikom gór spragnionym natury i prostoty, którzy podejmą wyzwanie spędzania wolnego czasu daleko od miasta i szosy. Jej budowę rozpoczęto w 2018 roku. Marka Zagórzańskie Dziedziny to tak naprawdę znak słowno – graficznego charakteryzujący i opisujący obszar Zagórzan oraz proponowane w nim produkty, usługi i inicjatywy. Zagórzańskie Dziedziny łączą Beskid Wyspowy i Gorce. Splatają przyrodę z niezwykłymi krajobrazami. Wiążą tradycje pasterskie, rzemiosło, kulturę i sztukę. Scalają pasje, emocje i ducha górali zagórzańskich.
W pierwszej części spotkania uczniowie poznali nie tylko samą ideę stojącą za marką Zagórzańskie Dziedziny, ale także cały proces jej tworzenia. W drugiej – mogli bezpośrednio doświadczyć jednego z jej wymiernych aspektów, jakim jest zagórzańska kultura. Towarzysząca paniom - Magdzie i Agnieszce Kapela Kościelniaki z Olszówki jest jednym z najważniejszych ambasadorów projektu i to oni swoim śpiewem i tańcem wprowadzili uczniów w zagórzańskie klimaty.
Uczniowie klas reklamy zostaną włączeni w działania projektowe. Podczas zajęć z grafiki reklamowej, czy fotografii bęą mieli okazję przekuć swoje artystyczne pomysły w konkretne działania projektowe. Korzyść będzie z pewnością obopólna – dla twórców marki pomoc przy jej promocji, a dla uczniów budowanie własnego port folio zawodowego i możliwość sprawdzenia swoich umiejętności w praktyce.