Kreatywnie o rozwoju gminy - warsztaty dla klasy reklamy
Kreatywnością i znajomością atrakcji turystycznych gminy Mszana Dolna musiały wykazać się uczennice kl. 3TR, które uczestniczyły w zajęciach dotyczących tworzenia systemu identyfikacji wizualnej zorganizowanych przez prężnie działającą markę lokalną, jaką są Zagórzańskie Dziedziny.
Uczennice kl. 3TR: Zuzanna Luberda, Julia Świerk, Olga Kołodziejczyk, Justyna Macuga i Gabrysia Kaleta wraz z p. Anną Adamczyk-Czech, nauczycielem przedmiotów graficznych w ZSTI, w piątkowe przedpołudnie miały okazję wziąć udział w inspirujących warsztatach, podczas których mogły połączyć wiedzę zdobytą w szkole z praktyką. Wspólnie z uczniami z innych szkół z terenu gminy Mszana Dolna podkreślały, że dumą regionu są nie tylko piękne krajobrazy, ale też kultura i gościnność mieszkańców. Przyszłe specjalistki od reklamy z ZSTI planowały też dzień pełen atrakcji, zastanawiały się również, w jaki sposób wzbogacić ofertę turystyczno-rekreacyjną, by region stał się jeszcze bardziej popularny wśród odwiedzjących oraz z jakimi problemami w pierwszej kolejności powinni się zmierzyć lokalni włodarze. Z perspektywy młodych obserwatorów największe wyzwanie powinny stanowić nie tylko inwestycje w poprawę lokalnej infrastruktury takiej, jak drogi, czy chodniki, ale też wzbogacenie kalendarza lokalnych wydarzeń kulturalnych.
Spotkanie udowodniło, że młodzież ma wspaniałe pomysły na rozwój regionu, a ich zaangażowanie i kreatywność są imponujące. Warsztaty pozwoliły młodym ludziom wyrazić swoje potrzeby i pomysły, jak powinna wyglądać przyszłość gminy.